معادله نماینده، فرمانداری، شورا و شهرداری و تیم سردار بوکان!

معادله نماینده، فرمانداری، شورا و شهرداری و تیم سردار بوکان!

اجازه دهید 4حالت زیر را با هم تصور کنیم:

اول- 8نفر اعضای شورای رای دهنده به شهرداری یکی از اعضا، با توافق خود، به تمام یا بخشی از اهداف خود رسیده یا حداقل وعده تضمینی دریافت کرده اند. شهردارمعرفی شده هم با تیم پیمانکاران و سرپرستی به شدت مشغول رایزنی و فعالیت های دیپلماتیک بوده اند. اما این جبهه، فکر می کردند اوضاع به همین منوال خیر و خوشی پیش می رود تا اینکه با سه مسئله روبرو شدند یکی انزجار و مخالفت عمومی سطح شهرستان و دوم نحوه ورود آقای نماینده و واکنش وی به این قضیه و هزینه های تیم سردار! سوم مخالفت و روشنگری دو عضو دیگر شورا.

«مسئول کمیسیون ورزشی شورای اسلامی شهر بوکان در این ارتباط گفت: هنوز شورای اسلامی شهر بوکان در خصوص پرداخت این بدهیها تصمیمی نگرفته است اما بنده با پرداخت آن موافقم»

دوم-نماینده شهر، با بهره گیری از تیم سردار توانست بخش عمده ای از آراء و ریزش خود را جبران کند و به عبارت ساده تر سردار، چونان دستاویزی، نماینده را نجات داد. اکنون عشق این جوانان و مطالبات سردار بحدی رسیده که ایجاد بحران و مشکل نماید و خطر از هم پاشیدگی تیم و بازشدن دهان بعضی ها وجود دارد. چاره ای باید اندیشیده شود تا نماینده زیربار مطالباتی که قول داده نرود و در کار شهرداری هم دست اندازی نکند و منتی هم بر سر تیم و مردم و شهرداری ایجاد نماید و خود ترنشده و قهرمان از قضیه بیرون بیاید!

«بنده امتیاز تیم را رایگان تحویل شورای شهر می دهم و آنها ضمن پرداخت بدهیهای تیم هزینه حضور تیم رادر فصل امسال  بر عهده می گیرند»

سوم- فرمانداری با آنکه به عنوان منصوب نماینده و فرمانبر و بعضاً منشی امورات نماینده در شهرستان، در سطح اداره ها و شهرستان و مردم و جامعه شناخته شده است نیاز دارد تا تکانی به خود بدهد و در این مسئولیت، ایفای نقش کند تا اعتبار بیشتری یابد و گویا همه منتظرند ایشان قبول کند یا نکند. از طرف دیگر بار دیگر برخی موارد را باید به اثبات آقای نماینده برساند!

«در حال حاضر منتظر نظر فرمانداری در خصوص این مصوبه هستیم که در صورت موافقت فرماندار در چند روز آینده برای تشکیل هیئت مدیره اقدام می کنیم.»

چهارم- تیم سردار در این برهه، بعید به نظر می رسد بتواند نتایج خوب و قابل انتظاری حتی در دوستانه ها- دریافت کند و اعضای آن که خود توپ را در میدان بازی پاس می دادند اکنون خود پاس کاری می شوند! منتظرند تا از هر دری که باشد فرجی حاصل شود و الحق، همگان امیدواریم ان شاءالله تیم حفظ شود و قهرمانانه تداوم یابد.

اکنون این قضایا چگونه به هم ربط پیدا می کنند؟ شما مردم بزرگوار قضاوت کنید

1-هزینه های مالی و اعتباری و مردمی که برای شهردارشدن یک نفر و روی کارماندن گروهی درشهرداری پرداخته می شود به حساب کیست و از جیب چه کسانی پرداخت می شود؟

2-تا کی باید این معامله گری ها و شبنامه نویسی های پشت پرده و توافق های نامیمون در راستای منافع شخصی و گروهی آن هم در شهر فرهیختگان صورت گیرد؟

3- کار و نقش نهادهای نظارتی استانی و پیگیری امور شورا در این قضایا چیست؟

4- چرا باید این همه شور و شوق جوانان با تیم سردار فدای منافع عده ای خاص و بازیچه دست آنها شود؟

 

کانال غفور شیخی

https://telegram.me/ghafursheikhy1

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد